דובר משרד החוץ: "זוכים לתמיכה חסרת תקדים בצרפת"

המהדורה המרכזית No Comments on דובר משרד החוץ: "זוכים לתמיכה חסרת תקדים בצרפת"

דובר משרד החוץ, ליאור חייט לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "יש נקודות אור ברחבי העולם, תמיכה בינלאומית חסרת תקדם. בסקר שנערך בצרפת – 80% מהצרפתים חוששים שיתקיים אירוע כזה בצרפת ו-65% תומכים בלחימה ברצועה. אלה נתונים חסרי תקדים בצרפת"

משרד החוץ
משרד החוץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר משרד החוץ, ליאור חייט שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הסכנות ליהודים בעולם ברקע המלחמה בישראל ועל ההסברה הבין לאומית: "ההסתה נגד ישראלים ויהודים מאוד גבוהה. המל"ל ומשרד החוץ פרסמו אזהרת מסע למספר מקומות ברוסיה. ובכלל, יהודים בעולם נמצאים על הכוונת של תומכי ופעילי חמאס".

לצד זה, הוסיף חייט: "יש נקודות אור ברחבי העולם, תמיכה בינלאומית חסרת תקדם. בסקר שנערך בצרפת – 80% מהצרפתים חוששים שיתקיים אירוע כזה בצרפת ו-65% תומכים בלחימה ברצועה. אלה נתונים חסרי תקדים בצרפת, שהייתה פרו פלסטינית מובהקת.

"קיימנו כמעט 5000 רעיונות מתחילת המבצע. פרסמנו חומרים קשים מאוד. פעם ראשונה שאנחנו עושים את זה. הם העבירו את המסר שחמאס זה דאעש".

לדבריו: "יש תופעה מזעזעת של הכחשת הטבח. אנחנו נלחמים בה. כשאנחנו מודדים את אפקט הפעילות שלנו, אנחנו רואים את ההבנה שמדובר באירוע שונה מכל מה שהיה. כך עולה מהדברים של שרי חוץ לשר החוץ כהן".

הוא תקף את מזכ"ל האו"ם על רקע דבריו האנטישמיים: "זה ביזיון שבראש ארגון האו"ם, שהוקם כדי למנוע זוועות כאלה עומד אדם שנותן לגיטימציה לארגון טרור לרצוח יהודים".



0 תגובות